Garantie & klachten

Garantie

Wij doen natuurlijk ons best om producten in topconditie bij jou aan te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een product kapot gaat tijdens het vervoer of dat er iets anders gebeurt waardoor jij recht hebt op garantie. Als zoiets gebeurt binnen twee jaar na de levering van het product heb jij recht op een nieuw werkend product. Zorg wel dat je meteen contact opneemt als je een mankement ziet.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Neem alsjeblieft altijd eerst contact op door te mailen naar info@allesvoordeafter.nl. We kunnen er altijd uitkomen. Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.